mandag 21. januar 2008

Ulemper og fordeler med blogg/logg

Blogg:
Fordeler:
-Skrive på data.
-Det går fortere.
-Ikke spisse blyanten.
-Lettere å forstå skriften.
-Være på MSN/facebook samtidig.
-Andre kan følge med.
-Andre kan kommentere

Ulemper:
-Data problemer.
-Leamus.
-Vondt i hodet.
-Alle ser hva du skriver.

Logg:
Fordeler:
-Ikke avhengi av internett.
-Prosessen går fortere.

Ulemper:
-Papir kan bli ødelagt.
-Trene på fin håndskrift.
-Mye styr.
-Slitsomt å skrive for hånd.

Ingen kommentarer: