
onsdag 23. januar 2008
mandag 21. januar 2008
Ulemper og fordeler med blogg/logg
Blogg:
Fordeler:
-Skrive på data.
-Det går fortere.
-Ikke spisse blyanten.
-Lettere å forstå skriften.
-Være på MSN/facebook samtidig.
-Andre kan følge med.
-Andre kan kommentere
Ulemper:
-Data problemer.
-Leamus.
-Vondt i hodet.
-Alle ser hva du skriver.
Logg:
Fordeler:
-Ikke avhengi av internett.
-Prosessen går fortere.
Ulemper:
-Papir kan bli ødelagt.
-Trene på fin håndskrift.
-Mye styr.
-Slitsomt å skrive for hånd.
Fordeler:
-Skrive på data.
-Det går fortere.
-Ikke spisse blyanten.
-Lettere å forstå skriften.
-Være på MSN/facebook samtidig.
-Andre kan følge med.
-Andre kan kommentere
Ulemper:
-Data problemer.
-Leamus.
-Vondt i hodet.
-Alle ser hva du skriver.
Logg:
Fordeler:
-Ikke avhengi av internett.
-Prosessen går fortere.
Ulemper:
-Papir kan bli ødelagt.
-Trene på fin håndskrift.
-Mye styr.
-Slitsomt å skrive for hånd.
Mandag 21.01.08
Hei.
Jeg heter Emma og går design og håndverk på bjørkelangen vgs.
Neste år vil jeg gå interiør og utstillingdesign her på bjørkelangen vgs, grunnen til det er at jeg trives veldig godt med interiør.
Jeg syns det er kjempe morsomt å innrede rom ogsånt.
Derfor ønsker jeg at det blir nok søkere til neste år slik at det blir den linjen her på BVS.
Jeg heter Emma og går design og håndverk på bjørkelangen vgs.
Neste år vil jeg gå interiør og utstillingdesign her på bjørkelangen vgs, grunnen til det er at jeg trives veldig godt med interiør.
Jeg syns det er kjempe morsomt å innrede rom ogsånt.
Derfor ønsker jeg at det blir nok søkere til neste år slik at det blir den linjen her på BVS.
Abonner på:
Innlegg (Atom)