mandag 21. januar 2008

Mandag 21.01.08

Hei.
Jeg heter Emma og går design og håndverk på bjørkelangen vgs.
Neste år vil jeg gå interiør og utstillingdesign her på bjørkelangen vgs, grunnen til det er at jeg trives veldig godt med interiør.
Jeg syns det er kjempe morsomt å innrede rom ogsånt.
Derfor ønsker jeg at det blir nok søkere til neste år slik at det blir den linjen her på BVS.

Ingen kommentarer: