fredag 8. februar 2008

Modul 5

Da var denne prosjektuken over også, tiden flyr i godt lag.
Denne uken har jeg arbeidet med interiør og utstillingsdesign, det er jo det jeg vil gå videre så.
Ferdigproduktet mitt er et spisebord med fire stoler til, jeg har også laget et gulv som møblene står på og en vegg i bakgrunn.
Problemstillingen min var:
Hvordan designe et moderne spisebord med noen stoler til?!

Det jeg startet med var å lage et enkelt spisebordet, jeg malte det i en gråfarge.
Så startet jeg med å designe stolene, de ble ganske avangserte men jeg ble fornøyd med resultatet. Fargen ble en litt anderledes gråfarge, sånn at det ble litt variasjon.
Gulvet mitt ble hvitt, med litt "gråskjær" i, sånn at det ble en bevegelse i det.
På veggen brukte jeg en tapet jeg fant på skolen, i en lys farge med noe mønster på.

Det var en spennende og morsom uke, håper det blir flere :)

1 kommentar:

Malin sa...

Så dint det ble Emma..Hadde det morro den uka vi gitt ..